2014. január 20., hétfő

Köszönet!

Mindenek előtt szeretném megköszönni a sok kedves érdeklődést, amit Tőletek kaptam! Hosszú volt a csend, itt az Edi konyháján, sok probléma tornyosodott a fejem fölött, ami miatt háttérbe szorult a blog. Nem mennék bele a részletekbe, hiszen mindannyian tudjuk, hogy az élet sokszor padlóra küld, de muszáj felállni! És felálltam :) Szeretném szép lassan visszaállítani a régi tempót, sok új receptet hozni, és régi szerelmemet a természetes kozmetikumokat is bemutatni Nektek, amit én magam készítek családomnak, főként érzékeny-ekcémás bőrű leánykámnak. De a főszerep a konyháé marad! Sokan látogattatok addig is, amíg hibernálva voltam, ezért is nem szüntettem meg az "Edi-t", köszönet érte, és a sok támogató szóért!
Edina

8 megjegyzés:

Katalin írta...

Örülök, hogy újra itt vagy!

Éva írta...

Örülök hogy visszatértél !

Edi írta...

Katalin, Éva: Köszönöm!

HajniZoli írta...

Örülök, hogy visszatértél. Várom a finomságomat :-)

Kati írta...

Vártalak én is:)

Edi írta...

HajniZoli, Kati, igazán köszönöm! :)

Roza írta...

Kedves Edi, annak örömére, hogy ismét köztünk vagy, kérlek, nézzél be hozzám, szeretnélek meghívni egy blogjátékra!

tücsi írta...

Kedves Edi! Örülök, hogy visszajöttél. Sokáig én sem voltam, volt tragédiánk bőven.:(
De mára már összeszedtük magunkat mi is.
Kívánok jó egészséget és további jó munkát a szeretett konyhádban.:))Tücsi